Nettjubel

Presenterte rekordtidlige febertall

Stedfortredende merkevarebygger, 1.tenor med den glassklare og dypt rørende grunntonen, Jens Petter "alltid tidlig og godt over skia" Madsbu smiler over gode besøkstall.

Etter bare drøye tre uker er fasiten klar; burgunderjakkenes hjemmesider er en suksess.

Torsdag formiddag nådde www.burgunderjakkene.no 1.000 besøk siden telleapparatene startet tirsdag 4.mai. Disse har til sammen generert hele 3.245 sidehenvisninger. Til sammen har de besøkende brukt tid tilsvarende to og et halvt døgn på det på stadig flere måter veldige korets nye hjemmesider.

Opptatt med MGP
– Overrasket over å ha nådd hele 1.000 besøk allerede? Nei, mer tilfreds, sier en uvanlig konsis og ordknapp Einar Mellum, 1.tenor og president for de alltid like godt forberedte og presisleverende kulturambassadørene i det høyt dekorerte og empatiske Elverum Mannskor. Presidenten for de bestandig like korrekt antrukne guttene i de vemodig vakre og skreddersydde korjakkene sier videre at visepresident Østmoe med særlig ansvar for merkevarebygging og markedsføring sitter på detaljene rundt de rykende ferske trafikkmålingene.

Sensitivt
Visepresidenten var selv opptatt med radiointervjuer og etterarbeid i forbindelse med finalen i Melodi Grand Prix fredag og henviser til stedfortredende merkevarebygger, den glassklare og uvanlig opplagte 1.tenor Jens Petter ”alltid tidlig og godt over skia” Madsbu for ytterligere kommentar. – Noen av opplysningene er av en slik karakter at vi ikke kan slippe dem ut i offentlighetens rom. Vi har klassifisert det som korpolitisk strengt sensitivt materiale. Men det vi kan si er at besøkstallene varierer mye fra dag til dag. Vi har klare topper og vi begynner å danne oss et bilde av hvilke saker som treffer best. Detaljer rundt dette ønsker vi å holde for oss selv, sier den veltalende 1.tenoren med den uovertrufne kameratslige væremåten.  

Medierommet populært
Men stedfortredende merkevarebygger Madsbu kan fortelle at hovedsiden, ikke overraskende, er den mest leste siden. Ikke overraskende for det er her nyhetene legges ut fortløpende. Som nummer to kommer de åpenbare kulturprisvinnernes ”medierom” og presentasjonssiden ”burgunderjakkene” kom på tredjeplass over mest leste sider på det veldige nettstedet. – Vi vil bygge videre på disse tallene og utvikle oss i takt med lesernes interesser og behov. For oss er hjemmesiden et redskap for å nå ut med kunstnerisk kvalitet og solid kunnskap om kor generelt og mannskor spesielt. Målet er at arbeidet skal styrke korbevegelsen og særlig Elverum Mannskor, avslutter en nesten overpositiv 1.tenor Madsbu og viser for hele verden sin tunge sangpedagogiske kompetanse.

Les om offentliggjøringen av de forrige trafikktallene her.


1 kommentar til “Nettjubel

  1. Tilbaketråkk: Bonuses

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert.

*