Nett

God start for de nye hjemmesidene

Elverum Mannskors nettsider blir lest av mange og i mange forskjellige settinger.

Ikke uventet formelig koker det av aktivitet på Elverum Mannskors nye hjemmesider www.burgunderjakkene.no.

Trafikktallene for 4. og 5.mai viser 230 sidehenvisninger og 50 besøkende. Hver brukte i snitt fem minutter og 13 sekunder på hjemmesiden per besøk og hver enkelt hadde i snitt oppe 4,69 sider på det omfangsrike og toneangivende nettstedet.
– Trafikktallene viser egentlig ikke noe annet enn vi allerede visste; at behovet for å få lagt ut nyhets- og bakgrunnsstoff rundt det veldige mannskoret i de skreddersydde burgunderrøde korjakkene er både stort og skrikende, sier Gunnar Østmoe, 2.tenor og visepresident med særlig ansvar for merkevarebygging og markedsføring i det toneangivende førstevalg og de åpenbare kulturprisvinnerne, Elverum Mannskor.
Trafikktallene viser at det aller meste av trafikken på hjemmesidene forgår rundt lunsjtider og rundt midnatt. Kurvene viser markante topper fra 11.00 til 12.00 og rundt klokka 00.00.”Medierom” er i særklasse det mest besøkte stedet på hjemmesidene, heller ikke det overrasker merkevaresjefen for det empatiske og musikalsk perfekt sammensatte koret.
– Videosnutter og lydfiler er klart populært stoff og genererer besøk. Men kanskje er de såkalte Bounce rate-tallene likevel det mest postitive. Det viser prosent av besøkende som bare ser på en side for så å forlate nettstedet. Dette gjelder for bare 22.45 prosent av våre besøkende. Det karakteriseres som særdeles bra, sier en fornøyd og ikke minst glad 2.tenor og visepresident.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

ERROR: si-captcha.php plugin: securimage.php not found.